Marketing gier komputerowych to dosyć specyficzna i niszowa dziedzina wiedzy i tym właśnie tematem zajmuje się książka, e-book pod tytułem „Marketing gier”. Pozycja jest oczywiście skierowana do fachowców od marketingu oraz promocji czy reklamy, którzy przedmiotowo zajmują się rynkiem gier komputerowych czy video. Z drugiej strony jest to publikacja napisana językiem powszechnie zrozumiałym a zatem skierowana także do szerszego grona odbiorców. Wśród tego szerszego grona odbiorców autor widzi na przykład programistów i twórców gier. Okazuje się że wiedza z tej dziedziny jaką jest marketing może być bardzo przydatna w tworzeniu gier i to takich, które odniosą sukces rynkowy. Obecnie bowiem nie wystarczy stworzyć byle jaką grę i położyć ją na półkę aby się sprzedała. Rynek gier bardzo się zmienił i stał się o wiele bardziej wymagający niż kiedyś. Zatem już na etapie tworzenia gry trzeba myśleć o jej cechach nastawionych na potencjalnego klienta i konkretny sektor rynku. W książce znajdziemy oczywiście szereg informacji na temat rynku i sposobów jego zagospodarowywania. W tym także informacje praktyczne z rynku polskiego gier komputerowych. Bardzo ciekawa wydaje się być zawarta w książce wiedza na temat historii rynku gier w Polsce. Autor przedstawia jak to się zaczęło od lat osiemdziesiątych i potem jak się rozwijało aż po dziś dzień. Naprawdę bardzo ciekawy e-book dla ludzi związanych z grami oraz ogólnie marketingiem.